.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع 800 هزار لامپ كم مصرف در استان گيلان

شركت توزيع نيروي برق استان گيلان به منظور بسط و توسعه فرهنگ مديريت مصرف برق و فراهم نمودن بستر مناسب جهت خريد آسان لامپ كم مصرف از سوي عموم مشتركين، اقدام به فروش لامپ هاي كم مصرف يارانه اي از طريق فروشگاه تعاوني مصرف شركت توزيع برق استان گيلان، تعاونيهاي روستايي و دهياري هاي، نمايندگي ها، ادارات و نهادهاي دولتي نمود.

به گزارش شمال نیوز به نقل ايسنا ، از شركت توزيع نيروي برق استان گيلان از طريق نيروهاي بسيجي در اقدامي كم نظير نسبت به فروش لامپها به اصناف و بازاريان سطح شهر نيز اقدام گرديد.

در اين زمينه شركت توزيع نيروي برق استان گيلان با بسيج نمودن كاركنان و ماموران تشخيص در كليه امورها و ادارات توزيع برق سطح استان جهت تسهيل در ارائه لامپ كم مصرف به اقشار مردم، اقدام به توزيع لامپ كم مصرف به صورت خانه به خانه نموده و بخشي از اين نوع لامپها به صورت رايگان بين مساجد سطح استان توزيع شد.

شايان ذكر است تاكنون بيش از 800 هزار شعله لامپ كم مصرف در استان گيلان بين مشتركين توزيع شده و برنامه ريزي لازم جهت توزيع گسترده لامپ ها در مساجد، ادارات، سازمانها و شركت ها انجام شده و تا حصول نتيجه مطلوب در مديريت مصرف انرژي برق و كاهش پيك ادامه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.